Monday, July 27, 2020

Books Download Free Mõru maik

Specify Books Supposing Mõru maik

Original Title: Mõru maik
ISBN: 9985802330 (ISBN13: 9789985802335)
Edition Language: Estonian
Books Download Free Mõru maik
Mõru maik Hardcover | Pages: 400 pages
Rating: 3.62 | 66 Users | 2 Reviews

Declare Of Books Mõru maik

Title:Mõru maik
Author:Hiram
Book Format:Hardcover
Book Edition:Special Edition
Pages:Pages: 400 pages
Published:1999 by Tuum
Categories:Books. Free Books

Explanation Conducive To Books Mõru maik

lugesin "Mõru maiku" esimest korda siis, kui kõik teda lugesid... 1999? 2000? mäletan, et mulle tollal väga meeldis, suurt muud enne ülelugemist ei mäletanud.
hämmastavalt hästi on see raamat ajale vastu pidanud. omas žanris (selle žanri nimi on minu jaoks alati olnud "autoga poisid ja vanemate pikad komandeeringud". ehk siis see raamat, mille sa kirjutaks ise oma elust, kui ainult 1) sul oleks palju lahedam elu, 2) sa oskaksid palju paremini kirjutada, 3) sa oleksid väga noor ja usuksid, et neid raamatuid on veel vähe kirjutatud) igatahes parim, mida ma kunagi lugenud olen.
stiil on nagu kohmakavõitu tõlge inglise keelest, aga see mõjub millegipärast väga võluvana. lugu on põnev kuni lõpuni (jajah, isegi teist korda lugedes. tasub ikka pea 20 aastat vahet jätta:P). ja miskipärast mõjuvad kõik need uimasti-, depressiooni- ja #metoo-teemad täiesti värskelt, mis siis, et ma olen vahepeal pea 20 aasta jagu noortekaid siia otsa lugenud ja arvasin, et neist asjust pole enam midagi öelda jäänud.

Rating Of Books Mõru maik
Ratings: 3.62 From 66 Users | 2 Reviews

Criticism Of Books Mõru maik
Üllatav.Üllatav.


0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.