Friday, August 7, 2020

Download Free Audio Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah Books

Present Books Concering Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah

Original Title: Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah ISBN13 9789833604302
Edition Language: Malay
Download Free Audio Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah  Books
Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah Paperback | Pages: 287 pages
Rating: 4.31 | 39 Users | 2 Reviews

Define Appertaining To Books Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah

Title:Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah
Author:Zamri Mohamad
Book Format:Paperback
Book Edition:Special Edition
Pages:Pages: 287 pages
Published:2009 by PTS Millenia Sdn Bhd
Categories:Religion. Islam

Interpretation Toward Books Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah

Isteri mengimpikan suami sehebat Rasulullah, suami pula mengimpikan isteri setabah Khadijah.

Ada yang mengatakan perkahwinan ibarat pertaruhan. Tidak kurang pula ada yang memberikan definisi perkahwinan sebagai perkongsian hidup dua hati yang berasal dari dua keluarga yang berbezaa segalanya. Walau apapun definisi perkahwinan mengikut takrifan individu, namun Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah menyingkap petua-petua cinta abadi alam perkahwinan, pengalaman sebenar, tip-tip berguna serta amalan doa-doa tertentu dalam mengemudi bahtera perkahwinan supaya kekal hingga ke akhir hayat.

-Bagaimana mahu menjadi isteri pujaan suami?
-Apakah petua kasih dan bahagia?
-Benarkah sekiranya sudah jodoh tak ke mana?
-Sejauh manakah isteri berhaya mengurut ego suami?
-Adakah amalan doa dapat mengharmonikan hubungan suami isteri?
-Siapakah orang pertama yang perlu ditambat hatinya?

Buku ini mampu menjawab segala persoalan yang selalu bermain di minda si teruna dan dara yang masih mencari calon mahupun yang sudah ada calon, termasuk pasangan suami isteri yang sedang melayari alam perkahwinan.

Rating Appertaining To Books Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah
Ratings: 4.31 From 39 Users | 2 Reviews

Assess Appertaining To Books Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah
Alhamdulillah, berjaya menyiapkan bacaan buku ini.Asalnya buku ini diberikan sebagai hadiah kepada umi sempena hari lahir umi yang ke-54 pada 27 Oktober (tahun dinyatakan di sini) yea ) ^_^Banyak pengalaman dan asam-garam individu berkeluarga lain yang dfahami.Sesungguhnya hidup ini sentiasa berubah-dan-bergerak tanpa kita dapat mengawalnya. Namun, belajar untuk mengatur dan mencatur hidup sebaiknya, perlu tetap dilakukan setiap masa.Syukur sangat sebab diberi kesedaran oleh ALLAH untuk

ZAMRI MOHAMAD dilahirkan pada 17 November 1981 di Kuala Lumpur. Beliau merupakan graduan dari Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) jurusan komunikasi dalam pengkhususan kewartawanan dan media.Terlibat sebagai penulis bebas dalam beberapa buah majalah dan akhbar tempatan sejak tahun 2001. Siri penulisan beliau yang pernah disiarkan meliputi isu-isu kekeluargaan, remaja, masyarakat danAlhamdulillah, berjaya menyiapkan bacaan buku ini.Asalnya buku ini diberikan sebagai hadiah kepada umi sempena hari lahir umi yang ke-54 pada 27 Oktober (tahun dinyatakan di sini) yea ) ^_^Banyak pengalaman dan asam-garam individu berkeluarga lain yang dfahami.Sesungguhnya hidup ini sentiasa berubah-dan-bergerak tanpa kita dapat mengawalnya. Namun, belajar untuk mengatur dan mencatur hidup sebaiknya, perlu tetap dilakukan setiap masa.Syukur sangat sebab diberi kesedaran oleh ALLAH untuk



Antara yang mencuit hati ; Ada 3 jenis kategori menantu perempuan. Yang pertama, bangun awal sebelum ibu mertua bangun dan menyediakan sarapan untuk seisi keluarga. Kedua, yang hanya bangun membuat air dan menyuruh suami pergi membeli makanan dan yang ketiga, langsung tidak berbuat apa-apa.(",)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.